Tuesday 6 November 2012

Pasrah

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera


Hidup ni banyak dugaan n ujian
kan?
tapi tu semua bukan alasan tuk kita terus mundur
dalam kehidupan kita ni kan
tapi dugaan n ujian tu jugak adalah kunci untuk 
kita menjadi lebih matang dalam semua hal
dan kita tempuh dia,bukan lari darinya
tapi dalam ini jugak,kita kena PASRAH
dengan apa yang akan jadi...

N aku pun PASRAH pe yang dah jadi dalam 
hidup aku ni
mungkin ni kot dugaan yang aku kene terima or balasan
pape pun aku rehda..
tapi,kalau dah hari2 asyik kene bende yang same,sape pun tahan beb
ye,aku ngaku tu semua memang ada kene mengene ngan aku dulu 
tapi tu DULU
sekarang aku nak bukak hidup yang baru
tapi,mulut org kan sape boleh tutup
lagi kite marah lagi depe suke mengata
tapela,maybe tu yang boleh buat korang bahagia
aku tak kesah dah
tu hak korang tapi,kalo nak begurau tu berpade2 la,takkan ari2 
korang nak ungkit benda yang sama
kalo aku mengata tahu pulak korang marah kan
then mula la,tarik muke pastu blah


Papepun aku PASRAH je la,ngan semua ni
hati aku senang aku nak ubat
hati orang,makan zaman
so korang buat la pe korang suka
janji korang happy,kalo korang happy
aku pun turut happy jugak

Thanks for alll...


No comments:

Post a Comment