Sunday 2 December 2012

KETUMPAT

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera



KETUMPAT??? actually ni bukan ketupat ye anak2
ni sebagai perkataan COVER dari mengumpat,umpat,gosip dan sewaktu dengannye..
huhuhu...
ramai org cakap perempuan ni suke mengumpat la ape la
HELLLOOOOO...... LELAKI pun lebih kurang jugak okey....
cume depe tak terlalu menonjol dibandingkan pompuan ni..
alaa...biase laa nak COVER...
nanti orang cakap ape pulak kan...heiiyy..ontah laa
mmm..tak kisah laa laki ke pompuan ke same je
kalo da cite panas je gerenti wa cakap sama lu mesti heboh dari sorang ke sorang
yedak???
nak cakap lebih2 pun aku ni 2 kali 5 jugak..hheeheh
maklum laa bende yang sangat2 baik ni,memang cepat je dapat kan..
tapi tu laa dalam kite sibuk cite2 tu,tak pasal dosa kering banyak masuk 
*dosa kering bukan,dosa free senang cita..:D
tapi tu laa orang sekarang suke buat,menjaja sana sini
alasan depe "alaa,ni aku nak dapatkan kepastian jer"
dapat kepastian????
maknenye belum tentu lagi cite tu betol ke tak kan
melainkan korang tengok ngan mata kepala korang sendiri
tu pun kalo bole dapatkan bukti
tapi sekarang bukti bukan lagi dapat membantu malah memperkecilkan pulak
alih2,orang tak bersalah dapat hukuman
huuu...
besar bahana mengumpat,gosip or pape jela
jadi kurang2 kan laa,n kalo bole stop laa
ni bukan tuk korang je,aku nasihatkan diri aku jugak


ok laa tu je laa bebelan aku
nanti aku bebelkan lagi..hheeheh


SALAM

No comments:

Post a Comment