Tuesday 15 January 2013

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera



Apa khabar semua??? yang sekolah tu macam mane??ok??
mestila ok kan,dah jumpe kawan laa pulak kan..huhu
sama jela kita,tapi,tahun ni KILLER YEAR kot...
errr...seram..huhu.. doakan aku yeh...:D

Ok,berbalik pada apa yang aku nak taip,sebelum tu,
aku nak tanye ni,siapa yang kakak angkat or yang sewaktu dengan nye??
*sila angkat tangan macam saya* haha
ok,mengarut...
tapi,semestinye semua ade kan,so macam mane relay korang dengan depe??
mesti sweet2 je kan..hoho
bagus laa kalau macam tu,.. teruskan..jyeeaahh!!
aku pun macam korang jugak,ade jugak angkat2 ni
tapi kakak angkat jela..tu pun sorang je..
al maklum laa,aku ni tak berapa nak gemar berangkat2 ni..hoho
yela,abang dengan kakak sendiri tak terlayan,ni kan pulak berangkat
memang menangkat laa kan..err *menangkat* ade ke??
ok,abaikan..huhu..
Cerita pasal kakak angkat ni
orang nye..ganas yang amat..huhu
oppss...jangan gitau die,mati aku karang..hoho
tapi,ganas2 die,dalam hati ade taman kot..haha
ok,masuk cerite pulak
2 3 hari ni,kami ni asyik gaduh je,tak tahu laa punce die dari aku ke die
tup2 je dah tak bertegur,tak bercontact..umah dekat pun macam berbatu-2 je tahu
yela,maybe,salah aku jugak,tanpa aku sedar,kot2 die terasa
papepun,aku mintak maaf la kat die
aku pun tak tahu laa,mane salahnye,kiteorang ni dah macam orang asing je
dah tak rapat macam dulu
dah tak happy-2 macam dulu
haihh..entahlaa
masing-2 tanak ngaku salah
masing-2 ada ego
tapi nasib baik laa dah elok sikit
ni pun tak tahu laa sampai bile bertahannye..hmm
maybe die terasa,bile aku layan capital M tu
yela,asyik aku duk bersembang ngan M tu,mesti muke die berubah
aku pun tak tahu la same ade die suke ke tak
tapi aku rase macam tak...hmm
kalau dah macam tu aku tak tahu laa nak buat macam mane dah
senyap jela yang mampu..
ni die kata aku dah macam nak jauhkan diri dari die
entah sapa yang nak entah laa..
yela,asyik nak lepak ngan die je
die keluar
aku tak tahu laa ape sebenarnye die nak..
kadang-2 tension pun ade bile dipikirkan 
tape laa.. pape pun aku kene teruskan jugak...


k la,sampai tu je laa..
nanti aku sory mory lagi

Salam

No comments:

Post a Comment